Ingen konstaterede interessekonflikter blandt læger med bibeskæftigelse i Region H.
I sidste uge havde Berlingske Tidende en en artikel om læger, der kan henvise fra offentligt sygehus til en klinik, hvor de selv arbejder. Men data bag understøtter ikke en skandale: Region Hovedstadens årsrapport om lægers bibeskæftigelse for 2025 viser, at 51 procent af de indberettende læger har en eller flere former for bibeskæftigelse ved