Sundhedsmonitor: Skoler inddrages i kommunes bekæmpelse af opioider

Mange unge selv søger ikke selv behandling for deres misbrug af de yderst farlige stoffer. Derfor kan der være et stort mørketal, påpeger udvalgsformand i Randers Kommune.

” Det skriver Sundhedsmonitor.dk.

Se selve artiklen hos Sundhedsmonitor

Uncategorized