Sundhedsmonitor: Skoler inddrages i kommunes bekæmpelse af opioider
“
Mange unge selv søger ikke selv behandling for deres misbrug af de yderst farlige stoffer. Derfor kan der være et stort mørketal, påpeger udvalgsformand i Randers Kommune.
” Det skriver Sundhedsmonitor.dk.
Se selve artiklen hos Sundhedsmonitor











