Sundhedsmonitor: 25 personer ringer igen og igen til Livslinien

25 personer stod for omkring to ud af tre opkald til organisationen Livslinien, som har bevilling fra psykiatriaftalen. Sundhedsminister Sophie Løhde freder initativet.

” Det skriver Sundhedsmonitor.dk.

Se selve artiklen hos Sundhedsmonitor

Uncategorized