Sundhedsmonitor: 25 personer ringer igen og igen til Livslinien
“
25 personer stod for omkring to ud af tre opkald til organisationen Livslinien, som har bevilling fra psykiatriaftalen. Sundhedsminister Sophie Løhde freder initativet.
” Det skriver Sundhedsmonitor.dk.
Se selve artiklen hos Sundhedsmonitor









