Ny cheflæge på Nyremedicinsk Afdeling, OUH

Fra 1. juli 2026 tiltræder Gitte Rye Hinrichs som ny cheflæge for Nyremedicinsk Afdeling Y på OUH.

Gitte har været en del af afdelingen siden 2012 og kommer fra en stilling som speciallæge med tilknytning til transplantationsteamet. Derudover er hun klinisk lektor ved Syddansk Universitet.

Med sit indgående kendskab til både afdelingen og det nyremedicinske speciale ser hun nu frem til at stå i spidsen for afdelingens fortsatte udvikling.

Det skriver OUH i et  opslag på LinkedIn

Nyt om navne